راه اندازی یک کسب و کار حتی در بهترین زمان ها نیز چالش برانگیز است.

زمانی که متوجه می شوید، از منطقه راحتی خود دور می شوید و وارد قسمت های مجهول و ناشناخته می شوید. شما دائماً با ترس های خود روبرو هستید.در عین حالی که کارآفرینی پاداش دارد، ممکن است مجبور شوید چند بار شکست بخورید تا در نهایت موفق شوید. ممکن است وسوسه شوید که در مهم ترین لحظه، درست زمانی که یک قدم با موفقیت فاصله دارید، تسلیم شوید. در ادامه مطلب نقل قول های انگیزشی 2023 به بسیاری از گفتاورد های معروف این زمینه خواهیم پرداخت

نقل قول‌های انگیزشی 2023 کسب‌وکار می‌توانند به شما انگیزه و انرژی ای را بدهند که برای ادامه دادن در شرایط سخت‌ نیاز دارید. آنها به شما کمک می کنند در مشکلات خود احساس تنهایی نکنید. و وقتی در مورد داستان های موفقیت واقعی در زندگی دیگران می شنوید، به این نتیجه خواهید رسید که : “اگر آنها می توانند این کار را انجام دهند، من هم می توانم!

این نقل قول های الهام بخش و مرتبط با کسب و کار، از افراد محترم و مشهور را که بر چالش های اداره یک تجارت موفق غلبه کرده اند، بررسی کنید.

1. بینش در کسب و کار و موفقیت

نقل قول های انگیزشی 2023


فقط تصمیم گیری برای شروع یک کسب و کار می تواند منجر به انزوا شود.

اگر خانواده و دوستان شما خودشان در این کسب و کار نباشند، ممکن است درک نکنند که شما در چه شرایطی هستید. آنها ممکن است از کسب و کار شما حمایت نکنند. و وقتی می بینند که شما در حال مبارزه هستید، ممکن است فکر کنند که با گفتن به شما که فقط دست به کار شوید و یک کار روزانه پیدا کنید، به شما لطف می کنند.

با این حال، برخی از افراد ممکن است انگیزه های شما را زیر سوال ببرند. آنها ممکن است تصور قبلی داشته باشند که همه کارآفرینان حریص هستند و فقط برای پول در این کار هستند. حتی اگر فکر کنید که روی شما تاثیری ندارد، چنین نگرش‌های منفی همچنان می‌تواند باعث ایجاد خشم شود.

این نقل قول های موفقیت تجاری می تواند کمک کند:

از آن زمان، من وارد تجارت می‌شوم نه برای پول درآوردن، بلکه به این دلیل که فکر می‌کنم کاری که انجام دادم بهتر از کاری بود که در جاهای دیگر انجام می‌شد، و بارها به دلیل نارضایتی شخصی از رفتاری که دیگران با آنها داشته‌اند. “سر ریچارد برانسون (منبع: تأملاتی در مورد موفقیت)

“من فکر می کنم یک قانون تجارت ساده این است: اگر ابتدا کارهای ساده تر را انجام دهید، در واقع می توانید پیشرفت زیادی داشته باشید.” مارک زاکربرگ (منبع: بیوگرافی مارک زاکربرگ: برای اختراع فیس بوک و موارد دیگر چه چیزی لازم بود؟)

«هیچ انحصاری در میلیونر شدن وجود ندارد. اگر به کسانی که پول بیشتری دارند حسادت می کنید، ننشینید و شکایت کنید. کاری برای خود انجام دهید تا پول بیشتری کسب کنید – کمتر الکل بنوشید، یا سیگار بکشید و اجتماعی باشید و زمان بیشتری را مرخصی بگیرید. از آن دسته افرادی باشید که سخت کار می کنند، سرمایه گذاری می کنند و می سازند و برای دیگران شغل و فرصت ایجاد می کنند.» جینا راینهارت (منبع: BusinessInsider.com)

برای موفقیت لازم نیست نابغه، بینا یا فارغ التحصیل دانشگاه باشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک طرح کلی و یک رویا است.» اعتبار به مایکل دل (منبع: Entrepreneur.com)

2. نقل قول برای استفاده در زمانی که احساس ناراحتی می کنید

خانمی موفق در پست نقل قول های انگیزشی 2023

این حتی در تجارت بیشتر صادق است، جایی که ریسک‌ها زیاد هستند و ناامیدی‌ها می‌توانند بیشتر از موفقیت‌ها باشند. حتی اگر تمام تلاش خود را انجام دهید، شرایط خارج از کنترل شما می تواند برنامه های شما را خنثی کند. این نقل قول های تجاری الهام بخش به ما یادآوری می کند که شکست و ناملایمات لزوما بد نیستند. آنها درس های ارزشمندی را ارائه می دهند که به موفقیت شما کمک می کند. 

شما به ندرت باید در زندگی کاری را درست انجام دهید، مگر اینکه کارهای زیادی را اشتباه انجام دهید. ادای احترام به وارن بافت (منبع: CNBC)

جشن گرفتن موفقیت خوب است، اما گوش دادن به درس‌های شکست مهم‌تر است.» ایجاد شده توسط بیل گیتس (منبع: InvestingAnswers.com)

«اختراع به آزمایش نیاز دارد و اگر از قبل می‌دانید که کارساز است، پس آزمایش نیست. اکثر سازمان‌های بزرگ ایده اختراع را پذیرفته‌اند، اما تمایلی به انجام یک سری آزمایش‌های ناموفق ضروری ندارند. برای رسیدن به این هدف..\” – جف بزوس (منبع: نامه آمازون به سهامداران)

«برای هر شکست، یک مسیر عمل جایگزین وجود دارد. . فقط باید پیداش کنی وقتی به سد راه رسیدید، از مسیر انحرافی استفاده کنید. – منسوب به مری کی اش (منبع: Entrepreneur.com)

3. نقل قول برای زنان تجاری

نقل قول هایی برای زنان بزینسی



اگر شما یک زن هستید که در تجارت کار می کنید، با چالش های منحصر به فردی روبرو هستید. متوجه می‌شوید که هنجارهای اجتماعی را زیر پا می‌گذارید و سخت‌تر تلاش می‌کنید تا در عرصه‌ای که تحت سلطه مردان قرار دارد، احترام کسب کنید.

و سپس مبارزه بی پایان برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی خانوادگی وجود دارد. زنان با وجود مشاغل و مشاغل خود اغلب مسئولیت مراقبت از کودکان و خانه داری را بر عهده دارند.

این عبارات از برخی از موفق ترین کارآفرینان زن عصر ما می تواند اراده شما را برای ادامه راه تقویت کند:

“من قبلاً از اینکه مردم بگویند، “او فکر می کند او کیست” می ترسیدم، اکنون شجاعت این را دارم که بلند شوم و بگویم “این من هستم.” – اپرا وینفری (منبع: O)

“کمال کمال است، آن را بپذیر و هرگز اجازه نده احساس حقارت کنی.” – اعتبار به جسیکا آلبا (منبع: Inc.com)

“اگر مراقب ذهن خود باشید، از دنیا نیز مراقبت می کنید.” – آریانا هافینگتون (منبع: Thrive: سومین معیار برای بازتعریف موفقیت و ایجاد زندگی سرشار از سلامتی، خرد و شگفتی)

“در آخر فراموش نکن که انسان هستی، فراموش نکن که مادر هستی، فراموش نکن که همسر هستی، فراموش نکن که دختر هستی.” زیرا در نهایت، مهم نیست که چقدر پول به دست آورید و چقدر موفقیت به دست آورید، آنچه باقی می ماند خانواده، دوستان و ایمان است. – Indra Nooii (منبع: Sun Tzu for Women: The Art of Winning in Business)

«مهمترین چیز این است که از ریسک کردن نترسید. به یاد داشته باشید، بزرگترین شکست تلاش نکردن است. وقتی کاری را پیدا کردید که دوست دارید انجام دهید، در آن بهترین باشید. – اعتبار به Debbie Fields (منبع: Inc.com)

“من دوست ندارم قمار کنم، اما اگر یک چیز وجود داشته باشد که حاضرم روی آن شرط بندی کنم، آن خودم هستم.” – بیانسه (منبع: ABC News)

“اگر نمی ترسیدی چه می کردی؟” – شریل سندبرگ (منبع: Lean In: Women, Work, and the Will to Lead)

4. کلمات الهام بخش خلاق

ایده های بزرگ، کسب و کارهای بزرگ را هدایت می کنند. اما گاهی اوقات خلاقیت آنطور که ما نیاز داریم آزادانه جریان ندارد. هنگامی که این اتفاق می افتد، اغلب به دلیل ترس و شک به خود است که جریان خلاقیت را متوقف می کند. این نقل قول های برتر کسب و کار کوچک می تواند دوباره ایده های شما را جرقه بزند:

“از چیزهایی که نمی دانید نترسید. این می تواند بزرگترین قدرت شما باشد و مطمئن شوید که کارها را متفاوت از دیگران انجام می دهید.” – سارا بلیکلی (منبع: فوربس)

“تعیین اهداف بلند، داشتن آرزوهایی که دستیابی به آنها تقریبا غیرممکن است، تشویق افراد با این باور که می توان به آنها دست یافت – این به اندازه تعادل مهم است، شاید بیشتر.” جان بروکس (منبع: Business Adventures: Twelve Classic Stories from the World of Wall Street)

اگر کسی کاری را انجام دهد که برای بقیه جامعه خوب است، فکر می‌کنم که خوب است.» مثل اینکه نباید دنیا را تغییر دهد. اگر کاری را انجام می‌دهید که برای مردم ارزش زیادی دارد، و صادقانه بگویم، حتی اگر این یک بازی کوچک یا بهبودی در اشتراک‌گذاری عکس یا چیزی باشد، اگر برای تعداد زیادی از افراد سود کمی داشته باشد، خوب است. چیزها برای خوب بودن نیازی به تغییر جهان ندارند.» ایلان ماسک (منبع: Y Combinator)

“گاهی اوقات باید از خواب بیدار شوید و دیگر رویا نبینید. اگر رویای واقعا بزرگی دارید، آن را در آغوش بگیرید. لری پیج (منبع: آدرس دانشگاه میشیگان)

آنقدر شجاع باشید که موفق شوید

اگر می خواهید یک دوره کوتاه در خود تبلیغی داشته باشید، یک کسب و کار راه اندازی کنید. خواهید دید که مهارت‌های جدیدی کسب می‌کنید و در بسیاری از زمینه‌ها از آنچه فکر می‌کردید رشد می‌کنید.

راه اندازی یک کسب و کار آسان نیست و همه نمی توانند آن را انجام دهند. در این مقاله، برخی از بهترین نقل قول‌های الهام‌بخش کسب‌وکار را که می‌توانیم از رهبران کسب‌وکار در صنایع مختلف پیدا کنیم، دیدید.

منبع : انواتو آموزش : https://business.tutsplus.com/articles/business-inspirational-quotes-motivate-business-today–cms-35180

دیدگاه ها غیرفعال است.